loading...
فن کلاب هواداران ایرانی یوئی uee
m.e بازدید : 101 دوشنبه 16 شهریور 1394 نظرات (0)

در قسمتی از برنامه radio star با حضور یوئی که به تازگی در 22 فبریه پخش شده از او در مورد ابراز علاقه مردان به او و همچنین بازیگری سوال شد.

kim goo ra گفت که uee در میان مردها خیلی محبوب است.Yoon Jong Shin, CN Blue, Chun Jung Myung, Yoon Kye Sang, MBLAQ’s Mir –کسانی هستند که یوئی را به عنوان دختر ایده آل خود معرفی کرده اند.

کیم گو را در ادامه از uee پرسید:آیا تابحال مرد مشهوری به شما پیشنها داده است؟

یوئی صادقانه جواب داد:هنگام فیلمبرداریOjakgyo Brothersدو نفر به من پیشنها دادند.اما من باید بر روی کارم تمرکز کنم و شماره تلفنم را عوض کردم.هیپنوتیزم

مسلم است که یوئی پیشنهاد آن دو مرد را نپذیرفته است.وقت تمام

lee joonهم  به عنوان مهمان در برنامه حضور داشت.از او سوال شد که :آیا زنی مشهور به شما ابراز علاقه کرده است؟

لی جون پاسخ داد:بله.اما من برای شروع یک رابطه تنبل هستم.من خوابیدن بیدار شدن تماشای تلویزیون خردن رامش و دوباره خوابیدن را دوست دارم.خندهتعجب

این جمله ی او باعث خنده ی حضار شد.

After School’s Uee Was Asked Out by Two Male Celebrities

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام یک از سریال هایی که یوئی توشون بوده رو بیشتر دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 234
  • بازدید سال : 804
  • بازدید کلی : 22,202