loading...
فن کلاب هواداران ایرانی یوئی uee
m.e بازدید : 141 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (1)

دارا از گروه2NE1 معمولا در مرکز توجه قرار داره اما این موضوع همیشه صدق نمی کند....

او به تازگی در مورد حس بدی که نسبت UEE موقع فیلم برداری 'Family Outing' داشته صحبت کرده.

وقتی دارا مهمان یک برنامه بود در نهایت حسادت خودش صحبت کرد.

او گفت:من واقعا موقع کار با UEE ناراحت شدم و ضربه ی روحی سختی خورداوه

MCS گفت: "من شنیده ام شما گفتید دیگه هرگز با UEE کار نمیکنید."خنده

دارا خیلی سریع حرفشو اصلاح کرد و گفت:منظـورم این نبود.فقطــــ چون موقع فیلم برداری همه ی حواس ها به UEE بود من خیلی ناراحت شدم...نگران

من معمولا" خیلی خجالتیم ولی به هر حال من اینطــــوریم.خجالت

بعد از فلم برداری فقطــــ Daesung بهم گفت تو خیلی خوب بودی و بقیه مردا رو UEE متمرکز بودن

واسه همین من سریع به خونه رفتم و احساس کردم باید به طــــور کلی تغییر کنم

وی افزود: «UEE در اخر برای همه ر.قصید ولی من نتونستم کاری کنم ...عصبانی

چون من از سگ ها خیلی میترسم و محل فیلم برداری پر از سگ های بزرگ بود....شیطانdara and uee

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانلود رايگان تحقيق پايان نامه در تاریخ 1394/09/16 و 11:23 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت تمامي دوستان عزيز
====================
شما دوستان ميتوانيد براي دانلود جديدترين
تحقيق ها , پايان نامه ها ,پروژه ها, و مقالات دانشجويي
به سايت ما به آدرس هاي زير مراجعه کنيد

www.musicgelyan.com/poroje/p20
www.poroje20.com
مراجعه کنيد

.............................
(دانلود نرم افزار اندرويد...کل سايت دانلود مقاله,تحقيق,پايان نامه)
تمامي مقالات و پايان نامه ها و پروژه ها را بصورت آفلاين در تلفن همراه خود داشته باشيد

لينک دانلود نرم افزار
http://www.musicgelyan.com/TAHGHIGH/poroje-1.zip
..............................
با تشکر از شما دوستان عزيز
====================


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام یک از سریال هایی که یوئی توشون بوده رو بیشتر دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 237
  • بازدید سال : 807
  • بازدید کلی : 22,205